Správy o stave vozového parku
Komplexné správy o stave ojazdených vozidiel pre vozové parky
Presné a podrobné správy o stave ojazdených vozidiel vozového parku výrazne ovplyvňujú ziskovosť a zostatkovú hodnotu vozidiel vozového parku.
Preto sa manažéri vozových parkov spoliehajú na spoločnosť DEKRA a skúsenosti jej expertov v oblasti remarketingu ojazdených vozidiel.
O správe o stave vozového parku
Služby spoločnosti DEKRA týkajúce sa správ o stave vozidiel pre vozové parky presne a spoľahlivo zaznamenávajú a vyhodnocujú všetky poškodenia na vozidle, pričom sa uplatňujú vopred definované technické usmernenia a normy, a to počas životného cyklu vozidla a/alebo na konci platnosti zmluvy. Naši odborníci radia zákazníkom vozového parku v súvislosti s technickými smernicami a normami s cieľom optimalizovať zostatkovú hodnotu a zabezpečiť najlepšiu úroveň vozového parku.
Naši odborníci na správu o stave vozidla pripravujú a vypracúvajú pre našich zákazníkov komplexnú správu o stave ojazdených vozidiel, ktorá zahŕňa:
- Identifikácia vozidla
- Overenie palubnej dokumentácie a voľných predmetov
- Výbava
- Pneumatiky a kolesá
- Kontrola karosérie
- Overenie celkového stavu vozidla
- Digitálne snímky
Existujú dva typy kontroly - centralizovaná a decentralizovaná. Centralizovaná kontrola sa vzťahuje na každodenné vrátenie vozidiel v areáli. Decentralizovaná kontrola sa vzťahuje na kontrolu, ktorá sa poskytuje v predajni alebo u zákazníka. Centralizované aj decentralizované kontroly vozidiel sa vykonávajú, aby podnik mohol:
- overiť stav vozidla v okamihu vyradenia z evidencie, aby bolo možné prefakturovať škodu.
- rozhodnúť o možných opravách a renováciách, ktoré sa majú vykonať na vozidlách pred ďalším predajom.
- definovať škody, ktoré sa majú zohľadniť v procese ďalšieho predaja vozidla.
Podrobné správy o stave vozidiel od spoločnosti DEKRA ponúkajú zákazníkom množstvo výhod vrátane:
- Transparentnosť procesu opätovného predaja.
- Presnú identifikáciu poškodenia na zachytenie stavu vozidla.
- Presná identifikácia poškodenia na vybudovanie dôveryhodného vzťahu so zákazníkmi klienta a klientmi ojazdených vozidiel.
- Štandardizovaný proces cezhraničnej kontroly.