FAQ

AKTUALIZOVANÉ: (12.07.2022)

Máme VOĽNÉ TERMÍNY na STK!

Vybavujeme všetkých zákazníkov na počkanie aj bez OBJEDNANIA!

Pre aktuálne informácie o opatreniach a režime vstupu na naše prevádzky navštívte stránku konkrétnej STK - Stanice technickej kontroly
Informácie o aktuálnom fungovaní a otvorení sú priebežne aktualizované nie len na našej webovej stránke v sekcii FAQ, ale aj na našom Facebookovom profile .
Aký je postup pri objednávaní s overením telefónneho čísla?
1. Pri zadávaní objednávky na našej stránke https://booking​.dekra​.sk/stk/objednat-sa-na-stk si najprv zvolíte našu pobočku, následne vyberiete dátum a vypíšete požadované údaje (druh vozidla, druh paliva, EČV atď.). Je dôležité zadať najmä správne telefónne číslo v tvare 09xx xxx xxx, pretože na toto telefónne číslo je po kliknutí na políčko „Objednať“ ihneď odoslaná SMS s kódom (tento kód vám príde aj do mailu, ak ste ho pri objednávaní uviedli).
2. Po kliknutí na políčko „Objednať“ sa vám zobrazí stránka s výzvou na overenie telefónneho čísla. Na vloženie kódu máte čas 5 minút, ktorý sa vám na zobrazenej stránke odrátava. Pokiaľ kód nevložíte do tohto času, musíte začať s objednávaním odznova.
3. Po vložení kódu kliknete na políčko „Odoslať“ a následne sa vám zobrazí stránka, kde je uvedené, že vaša objednávka bola potvrdená.
4. O potvrdení objednávky vám následne príde potvrdzujúca SMS správa a e-mail (ak ste ho uviedli). Iba takto potvrdená objednávka je správne zaregistrovaná a platná.
Overenie telefónneho čísla je vyžadované iba pre vybarané pobočky.
Čo mám robiť ak sa nemôžem dostaviť na objednaný termín? Dá sa termín zrušiť?
Čo mám robiť, keď mi končí platnosť STK?
Ako je to počas krízovej situácie s platnosťou STK v zahraničí?
Kúpil som auto, ktoré predtým robilo taxislužbu. Kedy musím absolvovať STK?
Vydávate certifikáty, ktoré sú potrebné pre oprávnenie zápisu alternatívnych rozmerov kolies a pneumatík do osvedčenia o evidencii vozidla?